Ompelen, ja teen käsilläni aina jos/kun saan siihen järjestettyä hiukan aikaa. Pääasiassa esittelen täällä ompeluksiani yms. tekeleitäni.
Sydäntä lähellä on myös mm. kirpputorit, sisustus, remontointi, arkipäivän askareet.. Eli aika laidasta laitaan aiheita, mitä milloinkin =)

perjantai 19. helmikuuta 2016

Sama pää - kesät talvet

Oon oikea lahopää. 

Olin niin innoissani, kun vihdoin löysin itselle loppuunmyydyn Joka tyypin 2 -kirjan! Samalla löysin myös Joka tyypin virkkauskirjan, jonka myös kotiutin.

No, mikäs tässä, mutta kun olin aikeissa sujauttaa kirjan ylähyllylle korjuun, niin mihin törmäsin!? No samaan kirjaan! Olinpa tyystin unohtanut, että olin jo kertaalleen tehnyt saman löydön! Voi minua.

No, nyt joku onnekas saa huutaa toisen kirjan itselleen, ja 24.2. pakkaan kirjan matkalle uuteen kotiin. Jos mielit kirjaa itsellesi, ei muuta kuin huutikseen *klik* . ;)

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...